13 Mayıs 2011 Cuma

Namaste:)


Merhabalar!

Aslında şaşırdım biliyor musunuz?.. "Şanslı Hayat" adını daha önce birileri almıştır sanıyordum, ama şanslıymışım ki alınmamış:) Ya da belki de kendimizi nadiren "şanslı" olarak adlandırıyoruzdur..

Ama ben baştan söyleyeyim; şanslı bir insanım:) Hele hayat yolculuğumda son yıllarda öyle değişimler oldu ki, bunu daha da farketmemi sağladı..

Kendimi şanslı hissettiren küçük-büyük şeyler yanında bir tanesi var ki.. İşte o "şey" bana bu blogu açtırdı:) Çok sevdiğim uğraşım ("işim" demek sanki "aşkı" azalttığından ötürü "uğraş" diyesim geldi..); Çocuk yogası ve nefes eğitmenliği. Beraber çocuk yogası eğitimine katıldığımız sevgili Ece aklıma girdi ve yaz dedi:) Ben de neden olmasın dedim ve blog böylece aramıza katıldı..

'Şanslı hayat'ta (konuyu sınırlandırmayı pek tercih etmemekle beraber), çocuk yogası ve nefes çalışmalarımdaki deneyimlerimi paylaşmayı arzu ediyorum. Belki benzeri çalışmalar yapan - yapmayı planlayan ya da çocuğuyla daha iyi iletişim kurmak ve beraber eğlenmek için alternatif yollar arayan anneler ve babalar için faydalı olur.. Bakalım zaman, neleri getirecek bize:)

Orada blogları gezerken, (bilerek ya da bilmeyerek:) bunu okuyan birileri varsa hoşgeldiler, sefa getirdiler..

Sizleri, Sanskritçe bir selamlama kelimesi olan "Namaste" ile selamlamak istedim..

Namaste'nin kelime anlamı öyle güzel ki; "Ben ışığım ve içindeki ışığı görüyorum".

Işığımız ve şansımız bol olsun..:)

Sevgiyle,
Elif Şandan Doygun

3 yorum:

  1. seninde ışığın ve şansın bol olsun bitanem..
    nilgün

    YanıtlaSil
  2. benim adım geçince şaşırdım birden Elifcim, ama kendimi bende şanslı hissettim:) harika bir enerjin var, bunu fotoğraflardan görmek de mümkün, ama bir şekilde seninle tanıştım ve yumuşacık bir enerjin olduğunu hissettim. önce sesinden, sonra gözlerinden.

    büyük bir hevesle çocuk yogası dersleri veriyorsun, zaten nefes tekniği konusunda da donanımlısın. nasıl güzel birleşmiş ikisi. yazı da bu tatlının üzerindeki kaymak bence.

    ben ve benim gibi bir sürü insana ilham vereceğine eminim. çok güzel olmuş, lütfen bol bol deneyimlerini yaz ve paylaş. hepimiz şansından bir parça alalım...

    ellerine sağlık, bol okuyucular diliyorum!

    sevgiler,
    Ece

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler ececim!:) desteğine ve güzel görüşlerine..

    umarım dediğin gibi o ilhamı verebilir buradaki yazılar..

    şans, hepimize olsun...:)

    sevgiler, öpücükler..

    YanıtlaSil